Skip links

E-mail Marketing

A comprehensive guide to your product.

E-mail Marketing

Odkryj moc e-mail marketingu, który przyciąga, angażuje i przekształca odbiorców w lojalnych klientów.

Narzędzia wykorzystywane

Case studies

W czym jesteśmy lepsi.

Wykorzystanie Danych

Wykorzystanie Danych

Wraz z rosnącą ilością danych, które są codziennie przesyłane strumieniowo i przetwarzane, pionierski i innowacyjny sposoby wykorzystania tych informacji.

Bardzo Wysoki OR

Bardzo Wysoki OR

Wykorzystujemy system Coller do wysyłki kampanii mailingowych, dzięki temu uzysujemy OR (Open Rate)- Współczynnik Otwarć na bardzo wysokim poziomie 30%.

SYMTRIHUB
System Mailingowy Symtri

System Mailingowy Symtri

Symtri to nowoczesny system zarządzania wysyłką e-maili, który wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do optymalizacji kampanii mailingowych.

Symtrihub
MTA (Symtri MTA)

MTA (Symtri MTA)

Symtri MTA (Mail Transfer Agent) to wysokowydajny serwer do obsługi wysyłki e-maili, zaprojektowany z myślą o skalowalności i niezawodności.

Bezpieczeństwo Danych

Bezpieczeństwo Danych

Zapewniamy zaawansowane szyfrowanie oraz ścisłe kontrolowanie dostępu, chroniąc poufność i integralność informacji. Spełniamy najwyższe standardy zgodności z przepisami, takimi jak RODO i CCPA.

✦ Transformacja Twojego Biznesu

Dlaczego E-mail Marketing?

✦ 91% Użytkowników internetu codziennie korzysta z poczty elektronicznej.

✦ Kampanie mailingowe mają jedno z najwyższych ROI wśród kanałów marketingowych. Wynosi 4200%.

PeopleManagers 👨Developers 🔋BusinessesDesignerseCommerce 📝Freelancers ⚡

hand_agency_marketing

Jak działamy?

Dla wielu internautów dzień rozpoczyna się od sprawdzenia poczty elektronicznej, a kampanie real-time stają się coraz bardziej skuteczne dzięki natychmiastowym powiadomieniom o nowych wiadomościach na urządzeniach mobilnych, takich jak wyświetlane komunikatów push. Dzięki temu, reklamowane marki mogą szybko nawiązać interakcję z odbiorcami i zwiększyć skuteczność swoich kampanii.

Przeprowadzamy analizę rynku oraz ocenę potrzeb klientów. Zbieramy dane o wcześniejszych wysyłkach i trendach, aby lepiej zrozumieć oczekiwania odbiorców oraz ich zachowania.

Analiza i badanie potrzeb odbiorców

Analiza i badanie potrzeb odbiorców

Opracowujemy strategię komunikacji, ustalamy cele kampanii i definiujemy grupy docelowe. Na podstawie zebranych danych segmentujemy listę odbiorców, dostosowując treść wiadomości do ich specyficznych potrzeb.

Planowanie i segmentacja

Planowanie i segmentacja

Przygotowujemy angażujące i wartościowe treści zgodne z celami kampanii. Projektujemy atrakcyjne i spójne wizualnie szablony wiadomości, które przyciągają uwagę i są zoptymalizowane pod kątem różnych urządzeń.

Tworzenie treści i projektowanie szablonów

Tworzenie treści i projektowanie szablonów

Wykorzystujemy narzędzia do automatyzacji, by efektywnie zaplanować wysyłkę. Monitorujemy w czasie rzeczywistym wskaźniki takie jak dostarczalność, otwarcia i kliknięcia, aby na bieżąco reagować na wyniki kampanii.

Realizacja kampanii

Realizacja kampanii

Po zakończeniu kampanii analizujemy dane, takie jak wskaźniki konwersji czy opinie odbiorców. Wyciągamy wnioski i wdrażamy usprawnienia, by kolejne kampanie były jeszcze skuteczniejsze.

Ewaluacja i optymalizacja działań

Ewaluacja i optymalizacja działań

Dzięki temu uporządkowaniu każda kampania jest bardziej przejrzysta i skuteczna, a jej efekty są lepiej mierzalne.

Co jeszcze?

Co jeszcze?

Email marketing to wyrafinowana strategia komunikacyjna, która wykorzystuje potencjał poczty elektronicznej do nawiązywania i pogłębiania relacji z odbiorcami. Poprzez precyzyjnie ukierunkowane, spersonalizowane wiadomości wspiera budowanie świadomości marki, promowanie usług i produktów oraz pielęgnowanie lojalności klientów, jednocześnie wyrażając profesjonalizm i troskę o potrzeby odbiorcy.

Dlaczego warto wybrać nas?

<div style="text-align: left;">Własne i Partnerskie Bazy</div>

Własne i Partnerskie Bazy

Posiadamy własne i partnerskie bazy danych o wysokiej jakości. Pozyskujemy kontakty zgodnie z obowiązującym prawem i wysyłamy kampanie tylko do adresów konsumentów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie ofert handlowych. Dzięki naszym narzędziom CPaaS możemy zaawansowanie agregować dane i precyzyjnie dobierać grupę docelową, odpowiadającą ich aktualnym zainteresowaniom.

Własny CPaaS

Własny CPaaS

Korzystamy z własnej infrastruktury technicznej przez co realizowane kampanie trafiają do odbiorców błyskawicznie. Symtri wykorzystuje sztuczną inteligencję do personalizacji treści i targetowania, podczas gdy Symtri MTA zapewnia stabilność, szybkość i skalowalność, umożliwiając dostarczanie milionów spersonalizowanych wiadomości dziennie do odpowiednich odbiorców.

Zaawansowana Analityka

Zaawansowana Analityka

Nasz system umożliwia śledzenie skuteczności kampanii z wyjątkową precyzją. Dzięki integracji kodów statystycznych użytkownicy mogą monitorować sprzedaż, konwersje oraz wypełnienia formularzy w czasie rzeczywistym. Rozbudowane narzędzia raportowania pozwalają na dokładną ocenę efektywności działań i identyfikację obszarów wymagających optymalizacji. Nasze rozwiązanie wspiera tworzenie strategicznych decyzji, opartych na twardych danych, co przekłada się na zwiększenie ROI.

Zespół Ekspertów

Zespół Ekspertów

Opracujemy dedykowaną wizualizację oraz zakodujemy kreację zgodnie z wytycznymi providerów. Nasz zespół ustala wraz z Tobą budżet i cele kampanii, korzystając z zaawansowanych narzędzi analitycznych oraz testów A/B. Dzięki kreatywnym formatom promocji Twoje reklamy przyciągają uwagę i przynoszą mierzalne rezultaty.

Case studies

Nasze Wyniki

Poniżej przedstawione są wyniki kampanii reklamowych prowadzonych przez naszych Ekspertów

Wynik zysku za kwartał
147 500 zł wygenerowanego obrotu w 2 miesiące
Tygodniowy wartość konwersji w 2 kampaniach

Masz pytania? Zobacz brief lub napisz

Wybierz swój Model

Mamy 5 Modeli Rozliczeniowych dla każdej możliwej akcji, czynności wykonanych dzięki mailingowi. Poniżej zostaną przedstawione popularne Modele Rozliczeniowe.

CPA/CPL

CPA / CPL

Model rozliczeniowy Cost Per Action i Cost Per Lead chodzi o określoną akcje np. rejestracje w serwisie czy wypełnienie leada

CPC

CPC

Cost Per Click to model rozliczany za kliknięcie-przekierowanie z kreacji maila na strone docelową np. Landing Page Lyft, Technology Partner

CPM

CPM

Cost Per Mille to model rozliczany za każde tysiąc wyświetleń jego reklamy.

CPS

CPS

Cost Per Sale Model rozliczeniowy w oparciu o wygenerowaną sprzedaż.

CPC + CPS

CPS + CPC

Jest to model hybrydowy łączący Cost Per Sale - wygenerowaną sprzedaż i Cost Per Click - za kliknięcie w reklamę i przejście do strony np. z produktem.

Do każdego projektu wykonujemy <b>Indywidualną ofertę</b>

Do każdego projektu wykonujemy Indywidualną ofertę

Masz dobry pomysł?

Let's talk.

Skontaktuj się z nami, wprowadź nas do Twojego biznesu, przekaż co chcesz osiągnąć, a my postaramy się doradzić i stworzyć plan według Twoich potrzeb!

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Explore
Drag